PROJECT



Disiplinler arası yaklaşımı yeniden yorumlayarak farklı disiplinlerin eş değerde yer aldığı, işbirliğini benimseyen, bilgisayar bilimi öğretimini sosyal bilim dalları ile bütünleştiren, bilgi işlemsel düşünme becerilerinin hayata adapte edildiği, programlama ve öğretim araçlarının etkin kullanıldığı, Robotik ve Oyun tasarımı ile eğlenerek üreten, kendini sürekli güncelleyen bir eğitim modelidir. 
↗ Disiplinler üstü yaklaşımla tüm süreç planlanır, uygulanır ve değerlendirilir. En az 3 disiplinden birer öğretmen yer alır.
↗ Bilgisayar bilimlerinin öğretiminde diğer disiplinler ile nasıl ilişki kurulabilir, disiplinler arası bakış açısı ile bilgisayar bilimlerinde diğer disiplinlerde nasıl faydalınabilinir, bunun için neler nasıl yapılmalıdır, farklı öğretim seviyelerinde ne nasıl yapılmalıdır, özellikle STEM bağlamında bilgisayar bilimleri öğretimi ve bu öğretiminden edinilen kazanımlar STEM için nasıl değerlendirilebilinir konularında yol gösterici olmayı hedefliyoruz.


1 yorum:

  1. Tak Interdisciplinary connection tracking, placed in the equivalent places of different disciplines, priorities, adopting, computer science teaching social sciences related ones, implement your computing skills, the content of programming and planning tools, Robotics and Game Design is an educational model that can update.
    How to relate with other disciplines in computer science teaching, how to benefit from other disciplines in computer science with an interdisciplinary perspective, what can be done for this, when different things are done, how do you know in STEM book? We aim at guiding targets in assessable issues.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.